måndag 12 september 2011

Hur jag formas som individ. Uppgift 1. på s.19 i boken :)

Om jag skulle berätta allt så blir det allt för mycket att skriva så jag drar det snabbt å kortfattat. hoppas de duger  i alla fall ;) Jag utgår från mallen som finns i boken för att underlätta.

Ja vi kan ju börja med att jag bor i en förort i Stockholm vilket har sina fördelar och nackdelar. Jag bor med min mamma. Mina föräldrar är skilda och har därefter följt med morsan i livet. Jag är inte religiös för fem öre... Jag är fatalist (Tror på andar). Det har jag alltid gjort i hela mitt liv och kommer därefter fortsätta med de. Jag är inte intresserad av politik heller, och följer inte med allt som har med politik att göra. Man får ju reda på lite om politik lite här å var (det räcker för mig :P )

Ja du, min bakgrund... de är lång historia.. Men kortfattat så har jag alltid varit intresserad av spel och bilar och motorer! fortsätter även nu som idag med att följa intresset med mc, bilar, motorer å moppar osv osv...

Kompisar har jag tillräckligt med i alla fall, det löser sig av sig själv kan man säga. Brukar gå ut och hitta på något oftast åka moppe (de som har) eller ut och cykla eller liknande.

Filmer har jag alltid tyckt om också! Jag har alltid älskat skräck! Tv är väl sådär.. kollar mest på simpsons, family guy och liknande. Dataspel har jag också tyckt om väldigt länge. Men de kommer och går när man spelar. det är inget jag är fast vid.

Fritidsaktivitet kan tolkas lite på olika sett, de kan vara från att sporta eller att bara ta en joggingrunda. Men sen när jag har kommit till örebro så har jag börjat cykla massor. Men moppe kommer så småningom x) men är annars aktiv. Tränar regelbundet och äter bra kost! Så klaga kan man inte göra :D

Ja du.. vet inte hur jag ska beskriva mig själv men nu har jag i alla fall skrivit lite om mig så får du uppfatta som du vill sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar